Rabu, 21 Mac 2012

Rabu Tanpa Kata # 20: Malaysia Yang Harmoni...


Lokasi : Sebuah Kedai Mamak

Masa : Sekitar Jam 1.45 petang

Tarikh : 20 Mac 2012

Senario : Saya tertarik dengan situasi ini lalu merakamkannya dan mengabadikannya di blog saya untuk segmen Rabu Tanpa Kata. Sebuah senario yang sangat harmoni.

33 ulasan:

Hanis Azla berkata...

seronok tengok keharmonian sebegini.. semoga ianya terus berkekalan hendaknya..

Lya Colours berkata...

cool !

Pen Biru berkata...

inilah yg tiada di negara lain..only in Malaysia

aanie berkata...

tengah mesyuarat rukun tetangga eh?

Pok Amai-Amai berkata...

Sahrom, pemandangan yg itu tak berapa sgt. Org dewasa duduk semeja, mmg perkara biase. Tapi budak-budak sekolah berjalan kaki pulang ke rumah sama-sama - lengkap 3 bangsa. Melayu, India dan Cina. Sgt sweet tau. Cume sy tak smpt nak snap gamba je...

=D

mama ju, berkata...

Salam anakanda,
Moga dapat menghubungkan tali persaudaraan. Dan klu pandai boleh berdakwahl lagi...

afeezz berkata...

only in Malaysia

norhidana berkata...

betapa hidup di malaysia ini sgt unik...
sebenarnya melayu,cina,india mmg sgt rapat juga boleh berkwn rpt...

fairus berkata...

SUSAH NAK CARI MACAM NI..

fairus berkata...

SUSAH NAK CARI MACAM NI..

Ati Masrif berkata...

salam sahrom,

so sweetkan

apa agaknya yg depa dok
sembang tu yek :)

Yati berkata...

Suka tengok gambar tu. :)

zue berkata...

Cerita kedai kopi
Cerita kedai kopi
Tiada hakim tiada saksi
Cerita sensasi di kedai kopi.

Daddy Ziyyad berkata...

Sungguh harmoni....alangkah indahnya kalau pemandangan sebegini ialah sesuatu yang biasa...

♥cmª shIemª♥ berkata...

Ni la namanya 1 Malaysia..
^^_

KhaiRin : anies berkata...

kalu golongan muda cm ni kan best

mamaNoriz berkata...

wou, mmg harmoni...

diorang tak perasan ke sahrom snap gmbo?

AdiaLuze berkata...

Assalammualaikum ...

Susah dah nak jumpa pemandangan macam ni skrg ni Sahrom .. Hmmm ..

Kamsiah berkata...

semoga ianya terus begitu..

Asrul "iLham" Sany berkata...

tempat sy tinggal sekarang pun macam ni..harmoni :D

Kakzakie berkata...

Kadang kami pun meeting di restoran shah. Bukan 3 bangsa aje lebih pun ada - tapi siap boleh bertekak walau nampak harmoni...

NOOR FATIN berkata...

1 malaysia. hehehe saya suka jugak tgk mcm ni :)

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty berkata...

salam 1 Malaysia :)

Syira Qahira berkata...

salam...

memang harmoni, tp sy ni payah sikit nak makan kalau macam ni...

beberapa hari lepas, saya p makan kat kedai mkn sbb teringin nk mkn nasi lemak, oleh kerana meja penuh, duduk je lah kongsi meja, mula-mula ok, biarpun kat depan tu cina, tp part y paling x besh beliau korek gigi lepas makan, dan sy belum siap makn lagi, apa lagi..nak muntah lah..hahaha

Deru Ombak berkata...

Oh Malaysian ... Kool!!

eelobor berkata...

tersangat harmoni bro.... tapi kat kampung2 belah aku, senang sangat nak jumpa situasi sebegini. harap2 dapat di kekalkan lah

ieda berkata...

sgt2 harmopni .. agaknyee topik apa yg hangat tuu .. semua seriuss je ;)

Dee berkata...

moga keharmonian ini berterusan..

eB ezrin berkata...

jom bnerayer ngan kami. tgk camner keadaanyer... kami family satu malaysia :)

fiza berkata...

Sweet pic. Bangga jadi rakyat m'sia yg ada perlbagai kaum & berbilang bangsa ☺☺

kay_are berkata...

ini baru 1 malaysia!

Anna berkata...

Ni baru betul..sangat muhibbah..sweet pic.

c'axoera ヅ berkata...

love malaysia :)

Related Posts with Thumbnails