Jumaat, 6 Januari 2012

Probitas Et Fides Menerima Cenderahati Lagi..Kali Ini Dari Siapa Pula???

Assalamualaikum wbt sahabat blogger semua. Semoga kalian semua senantiasa mendapat rahmat Allah SWT terutama di hari Jumaat yang mulia ini. Selawat dan salam kepada Junjungan Besar kita Nabi Muhammad SAW. Semoga syafaat baginda kita perolehi kelak.

Semalam ketika pulang dari kerja saya menerima sepucuk surat misteri di kotak peti surat rumah saya. Dalam hati ini berdetik ' Ini mesti dari sahabat blogger'. Ternyata telahan saya benar belaka hehehhee...Alhamdulillah, saya cukup terharu kerana menerima cenderahati dari salah seorang sahabat blogger saya.

Jadi, mari kita lihat siapakah gerangan blogger yang memberinya dan apakah cenderahati tersebut?.


Beliau adalah...














Sahabat blogger kita iaitu aanie dari blog mamaadam. ( gambar atas itu adalah header di blognya)





Kad yang beliau titipkan menyatakan terima kasih kerana menyokong blognya. Saya pun menjawab 'sama-sama ya mamaadam'.

Dan, cenderahati tersebut adalah..















FM dari Sabah..Baru-baru ini beliau ke Sabah untuk menjalankan tugas rasminya. Dan saya pasti, FM ini beliau beli untuk dititipkan kepada saudara mara, sahabat handai termasuk sahabat bloggernya. Lihat sini untuk entri beliau ke Sabah itu.







Dan, mari kita berkenalan dengan beliau. Blogger yang menggunakan nama panggilan aanie ini merupakan pemilik kepada blog mamaadam. Seorang isteri dan ibu kepada seorang putera bernama Adam ini adalah blogger yang berpangkalan di sekitar Lembah Klang tetapi berasal dari Kelantan Darul Naim.

Blognya banyak menceritakan kehidupan peribadinya sebagai seorang isteri, ibu dan pekerja kepada sebuah organisasi kerajaan. Melangkah ke tahun baru 2012 ini memberi seribu makna kepada beliau kerana telah berjaya memiliki kediaman sendiri. (Sila lihat entrinya disini ).

Trademark yang beliau gunakan dalam memperkenalkan blognya adalah 'bukan blogger luar biasa'. Jadi saya dengan ini mempersilakan sahabat blogger yang belum mengenali beliau ke rumah mayanya di http//:aanie.blogspot.com. Semoga ukhwah ikatan sesama blogger kan semakin erat lagi.

Kepada aanie a.k.a mamaadam, jutaan terima kasih saya ucapkan atas pemberian cenderahati ini. Sesungguhnya saya amat-amat menghargai pemberian yang penuh makna ini. Semoga ikatan ukhwah sesama blogger yang sudah sedia terjalin akan semakin kukuh lagi.

47 ulasan:

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty berkata...

oh mama adam..dh kenal dah :)

Cik SHiNJU berkata...

Cantik fm tu..

Meh jawab soklan minggu keempat..
Awak berada di ranking pertama.. :)

..::SangRatoo::.. berkata...

Salam Sahrom.Selamat Menyambut Tahun Baru.Semoga tahun baru ini lebih memberi keberkatan dan seribu rahmat utk Sahrom dan keluarga :)

Ieda AlHabsyi berkata...

tu yang seronok berblogging, kita berkawan, bertukar pendapat dan cerita, ada rezeki lebih, kita bertukar cenderahati pulak kan :)

afeezz berkata...

assalamualaikum mama adam : nak la jugak... hehehe

Kakzakie berkata...

wah... dapat FM dari aanie ye. Kakak tak ada ke aanie? hihi... gurau je:)

KhaiRin - anies berkata...

wah best nyer..untung3

Pok Amai-Amai berkata...

Oh, nak kene berkenalan nie...

Kunang-Kunang berkata...

Tak kira apa pemberian orang, hati mesti gembira menerimanya (tak termasuk pemberian rasuah).

amirah berkata...

rezeki...

khaifaiz berkata...

jap lg aku pergi sana berkenalan... hehehe

fairus berkata...

KENAPA DIA TAK BAGI AKU.. HUHU

eMMe berkata...

bestnye dpt souvenier dari sabah...hehehe...

Lya Colours berkata...

aaaa feveret sy FM tu !

gadisBunga berkata...

yey. peti sejuk awak mesti gembira!

AdiaLuze berkata...

Salam ziarah wahai sahabat,

Alhamdulillah .. Rezeki berblogging dan ber BW tu :)

de engineur berkata...

Salam dari Sabah,
memang berbaloi saudara memupuk persaudaraan sesama blogger, dapat cenderamata.
Been following & learning on how you promote your blog for a while now.

norhidana berkata...

seronoknyer....

Daddy Ziyyad berkata...

Tahniah Sahrom..byk dapat cenderahati....Sahrom, satu hari nanti, kita jumpa nak? saya nak belanja minum, makan...kita borak borak...

Kamsiah berkata...

salam
boleh la tambah koleksi kat peti ais ya...

Asrul "iLham" Sany berkata...

bestnye :D

Yati berkata...

Cantik fridge magnet tu.
Seronok dapat cenderahati dari kawan blogger ni.

ORLANDO AHMAD berkata...

x penah dapat hadiah mcm ni

♥cmª shIemª♥ berkata...

wahh...tahniah atok..

~Nana BamBam~ berkata...

nak berkenalan lah ngan mama adam..nti dapat cenderahati jugak..heheehe

eelobor berkata...

bertuah la deme....

redza berkata...

wah!!!

Afida Anuar berkata...

Teringat pula masa saya dapat FM dari awak tempoh hari;)

Zamani84 berkata...

Blogwalking.. Jemput lah singgah ke blog Zam :)

faiz berkata...

blog ni mampu menambahkan kenalan kan..

aanie berkata...

alamak..malunya bila nama disebut2 kat blog ni....
terharu dengan entri ni....sebenarnya lupa nak pesan x payah buat entri...sb hadiah x seberapa je..x sangka lak dpt cepat jugak fm ni..
papepun, thanx utk entri ni....^_^

Papa Mifz berkata...

tahniah...semoga dapat lagi..:)

Cikgu Ma berkata...

salam..waaa...bestnya..teringin jugak nak buat GA utk sahabat blogger..tp tak sempat lagi...


Jom jelajah sini:-
asben ku mesti bergaji 00000.00

Sharinginfoz berkata...

seronok gak dapat something kan...

NOOR FATIN berkata...

wahh bestnya.. tahniah! hehe cantik FM tu :)

Fatin Mraz berkata...

suka hati terima cenderahati.. =P

khairul berkata...

sempoi tu bro

Deru Ombak berkata...

Salam ziarah,
Follow berkongsi cerita ye..

Suhami Ahmad berkata...

wah, dapat FM....hihi

C.M.A @ CikMoonAdnan berkata...

waa bestnyer dapat FM

cemomoi berkata...

baru sempat datang

uhhh kalo dapat buah hati pon best juga

Cik Rose Cute berkata...

Singgah dan Follow...

Amy Syaquena berkata...

ini tidak adil kenapa sahrom dapat amy x dapat ni aanie hehehe...anyway aanie memang seorang blogger yang peramah dan mengambil berat blogger lain...

Tea berkata...

saya tak pernah dapat pun Tuannn ? :(

mao qiuyun berkata...

ray ban sunglasses, http://www.raybansunglassesonline.us.com/
nike trainers, http://www.niketrainers.me.uk/
gucci handbags, http://www.guccihandbags-outlet.co.uk/
herve leger, http://www.herveleger.us.com/
timberland boots, http://www.timberlandboots.name/
coach outlet online, http://www.coachoutletonline-store.us.com/
michael kors outlet, http://www.michaelkorsoutletcanada.in.net/
juicy couture outlet, http://www.juicycoutureoutlet.net/
calvin klein underwear, http://www.calvinklein.in.net/
ray ban sunglasses, http://www.raybansunglass.us.com/
prada outlet, http://www.pradaoutlet.us/
lululemon outlet, http://www.lululemonoutletstore.in.net/
tory burch shoes, http://www.toryburchshoesoutlet.com/
michael kors outlet, http://www.michaelkorsoutlet.org.uk/
replica watches, http://www.replicawatchesforsale.us.com/
pandora jewelry, http://www.pandorajewelryoutlet.us.com/
nfl jerseys wholesale, http://www.nfljerseys-wholesale.us.com/
michael kors outlet, http://www.michaelkorsoutletonlinstore.us.com/
oakley outlet, http://www.oakleyoutlet.in.net/
oakley sunglasses, http://www.oakleysunglasses-outlet.us.com/
michael kors bags, http://www.michaelkorsbags.uk/
ray ban sunglasses, http://www.ray-bansunglasses.eu.com/
oakley sunglasses, http://www.oakley.in.net/
air max 2015, http://www.airmax2015.in.net/
the north face uk, http://www.thenorthfaces.org.uk/
swarovski outlet, http://www.swarovski-outlet.co.uk/
pandora jewelry, http://www.pandora.eu.com/
chanel handbags, http://www.chanelhandbags-outlet.co.uk/
0930maoqiuyun

chenlina berkata...

chenlina20160219
kate spade handbags
ray ban sunglasses
jordan retro
coach outlet store online
tory burch handbags
ugg outlet store
prada handbags
louis vuitton handbags
toms shoes
louis vuitton handbags
michael kors outlet
canada goose jackets
nike huarache shoes
ray ban sunglasses outlet
louis vuitton outlet stores
cheap oakley sunglasses
cheap nfl jerseys
adidas superstars
christian louboutin shoes
christian louboutin outlet
kids lebron shoes
ray ban sunglasses
canada goose outlet
coach outlet store online
ray ban sunglasses
louis vuitton handbags
cheap ray ban sunglasses
supra shoes
louis vuitton handbags
polo ralph lauren
ray bans
ugg boots
hollister clothing
nba jerseys
oakley sunglasses
louis vuitton outlet
abercrombie outlet
ray ban sunglasses outlet
timberland outlet
coach outlet store online
as

风骚达哥 berkata...

20160407 junda
toms outlet
designer handbags
michael kors handbags
burberry outlet
puma shoes
nike air max uk
coach factory outlet
michael kors handbags
michael kors outlet
ecco shoes
burberry outlet
coach outlet
michael kors purses
nike tn
michael kors outlet online
air max 95
supra for sale
oakley sunglasses,oakley sunglass,cheap oakley sunglasses,oakley sunglasses cheap,oakley sunglasses outlet,oakley store,oakley outlet,oakley outlet store,oakley sunglasses sale,oakley sunglasses discount
nike air max shoes
ray ban sunglass,ray ban sunglasses,ray ban outlet,cheap ray bans,cheap ray ban sunglasses,cheap ray bans,ray bans
coach factory outlet
stephen curry shoes
reebok uk
burberry uk
nike trainers
coach outlet online
skechers shoes
chaussure louboutin
hollister sale
calvin klein underwear
valentino shoes on sale
pandora charms
toms shoes
air jordan uk
coach outlet store online

Related Posts with Thumbnails