Rabu, 7 Disember 2011

Rabu Tanpa Kata # 12: Cabutan Bertuah.....

Hadiah cabutan bertuah yang saya dapat semasa Majlis Makan Malam hujung minggu lalu. Cuba teka apa? heheheeh....

47 ulasan:

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Rina AVAIL a.k.a Cik Betty berkata...

hehe..td dah teka tp mcm x logik plak haha..

apa tu eh..besen ke tupperware?

Kancilbiru berkata...

bekas tupperware eh?

Dr. Ben berkata...

dalam ada cupcakes

afeezz berkata...

tipuware.....

Nazhatul berkata...

Tupperware kan?? sebijik macam tupperware yg saya dapat isnin malam lepas hadiah main bowling. heheh..

lama tak tinggal komen kt sini. selalu baca entry je, tak komen.

redza berkata...

xpasti pulak apabendanya

JunAina berkata...

walaupun kecik tp bertuah le jugakkk kak aina selalu tak bertuah...
:)

bujal X berkata...

tapau?

Daddy Ziyyad berkata...

sekali tgk mcam besen mandian baby daaaaaaaaaaaaaa...hahaha

Lya Colours berkata...

tupperware!

C.M.A @ CikMoonAdnan berkata...

hmmm tgk rupa dari luar...mcm tupperware jerkk... btol kan..kan.. :)

khaifaiz berkata...

dalam tuperware ada ipad... heheh

KhaiRin berkata...

tupperware!

gadisBunga berkata...

ala. kene teka2 ka???

dalam tu ada anak-anak tupperware kot?

Yunus Badawi berkata...

naik juling mata saya nak tengok apa yg ada dalam bungkusan tu ... huhuhu

aanie berkata...

tupperware...kekeke...

ainhany berkata...

salam dik,

alhamdulillah mngena juga no bertuah ek...

dalam tu ade gula-gula pelbagai rasa. hihiiii

sha a.s berkata...

tupperware?

zulkbo berkata...

salam..
DODOL RAYA..?
ada betul ka..?
he he..

norhidana berkata...

tupperware ke? tak pun bekas letak lauk yg lawo2 tu? hehehhe

aizamia3 berkata...

tupperware ke tipuware..
tapi apa-apapun tetap boleh digunakan.. dan tahniah dapat.. ;)

::FAIZ FARISH:: berkata...

semua dah jwb bnda sama

Outbound Malang berkata...

berkunjung sob..salam blogger
salam kenal dan sukses selalu ..:)

♥cmª shIemª♥ berkata...

Tupperware!

mamaNoriz berkata...

cam bekas TIPUWARE dr kedai RM5 je..

hahahaha..

apapun, mmg best dpt cabutan bertuah, tak kiralah mahal atau murah kan....dr langsung tak dpt apa2 ek..

Munnafendy berkata...

bekas tupperware dalam ada air kotak haha =)

AdiaLuze berkata...

Salam ziarah wahai sahabat ..

Ni cam mangkuk claypot jee .. pekenamanya tu yee .. hmm tk ingat laa .. hmmm

Asrul "iLham" Sany berkata...

voucher untuk membeli-belah di jusco??? :D

hajarus berkata...

tupperware...

Be Simple Beb(BSB) - threeQ berkata...

macam bekas aiskrim jerr

abah khalisha berkata...

so lucky..

eelobor berkata...

huhuhu....bro dapat apa? dia letak kunci kereta kat dalam bekas tu eh? hihihihihi

~Nana BamBam~ berkata...

tapauware ? dalam dia ada apa? ahah :P

siti murni berkata...

apa ya...kat luar nampak macam bekas..tupperware..dalam nya tak pasti la apa...

Fara berkata...

Tupperware ade kek ke?

Pen Biru berkata...

memang bertuah..

Kamsiah berkata...

apapun isinya..tahniah diucapkan..tp kalau nak lbh afdal,share la isinya tu..:)

Afida Anuar berkata...

Hadiah apa tu sahrom? macam bekas aiskrim je.. he he;)

khairul berkata...

tupperware kot hehe

fairus berkata...

MACAM TUPPERWARE JE...

Yati berkata...

Ramainya teka tupperware. Akak pun rasa tupperware juga! :)

Papa Mifz berkata...

Rezeki yer bro,ramai ckp tuperware so tuperware la kot,hehe

Fatin Mraz berkata...

tupperware!

bekas menapau makanan..

=}

azmnor berkata...

SALAM SAHROM.....,

TAK KISAH LAH HADIAH APA... YG PENTINGNYA ANDA ANTARA YG BERTUAH DALAM CABUTAN BERTUAH TU.....SAYA SELALU TAK BERTUAH DALAM CABUTAN BERTUAH....HUHUHUHU...

Amy Syaquena berkata...

Apakah itu di sebalik balutan plastik yang cantik tue..

sahromnasrudin berkata...

# kepada sahabat blogger semua : terima kasih atas semua tekaan tersebut..saya sangat menghargainya...jawapannya memang betul tupperware dan ia tidak ada sebarang isi di dalamnya baik makanan atau barang..ia sekadar tupperware kosong yg sgt bermanfaat..

trime kasih atas semua kunjungan kalian ke sini ya..semoga berkunjung semula

Related Posts with Thumbnails